Hulp en ondersteuning: Account

Hulp en ondersteuning

Account


Het bekijken van uw accountgegevens

U kunt uw accountsgegevens bekijken door naar uw accountspagina te gaan. Daar vindt u alle informatie over uw overeenkomsten, meest recente aankopen en facturen.

Bekijk uw accountgegevens

Een belastingvrije aankoop aanvragen

We passen BTW en andere aankoopbelastingen toe, op basis van het soort aankoop en de plaats van aankoop.

Als uw bedrijf in aanmerking komt voor een belastingvrije status in uw land of regio, kunt u belastingvrije aankopen bij Getty Images aanvragen. We helpen u graag deze belastingvrije status te verkrijgen.

Neem contact met ons op om een belastingvrije status te verkrijgen

Een account met kredietvoorwaarden aanvragen

Als uw kredietvoorwaarden wilt verkrijgen, zult u een bedrijfsaccount moeten aanvragen of ervoor zorgen dat uw gebruikersaccount is gekoppeld aan een bestaand bedrijfsaccount. Dit kunt u niet zelf regelen, maar we helpen u er graag bij.

Neem contact met ons op voor het aanvragen van kredietvoorwaarden

Het bijwerken van uw accountgegevens

Het bijwerken van uw accountgegevens is net zo eenvoudig als inloggen.

Werk uw accountgegevens bij.

Het bijwerken van uw creditcard- en factuurgegevens

U kunt uw creditcard- en factuurgegevens bijwerken vanuit uw account. (Wanneer u dit doet, worden de factuurgegevens van uw bijbehorende bedrijfsaccount niet automatisch bijgewerkt.)

Werk uw credit card- en factuurgegevens bij

Is uw account gekoppeld aan een bedrijfsaccount en wilt u de factuurgegevens van uw bedrijf wijzigen, neem dan contact met ons op.

E-mailvoorkeuren bijwerken

We willen met u communiceren op de manier die u het beste uitkomt. Naast berichten die rechtstreeks verband houden met uw account (antwoorden op verzoeken om klantenondersteuning, e-mails m.b.t. het herstel van uw wachtwoord, facturen enz.), sturen wij ook e-mails met visuele inspiratie, speciale acties en meer, waarvan u kunt kiezen of u deze wilt ontvangen.

Bekijk en beheer uw e-mailvoorkeuren

Werk uw belastinggegevens bij

Als uw BTW of KVK-nummer is gewijzigd, kunnen we u helpen deze informatie bij te werken.

Neem contact met ons op om uw BTW/KVK-nummer te wijzigen

Het inkijken van uw facturen

De facturen kunt u inzien vanaf 12 uur 's middags op de eerste werkdag die volgt op de dag van aankoop.

Bekijk uw facturen

Bekijk de creditnota’s van uw bedrijf

Als u een gekoppelde bedrijfsaccount heeft, zijn uw creditnota’s te zien in uw bedrijfsaccount. Let erop dat creditnota's vanaf 24 uur na het retourneren beschikbaar zijn.

Bekijk de creditnota’s van uw bedrijf

Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

Geen zorgen, dat kan iedereen overkomen. We sturen een link voor het resetten van uw wachtwoord naar het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld.

Als u deze e-mail niet kunt vinden in uw inbox, is deze wellicht in de spam-map beland.

Krijg uw gebruikersnaam of wachtwoord toegestuurd

Wijzig uw wachtwoord.

U kunt uw wachtwoord bijwerken door naar uw accountprofiel te gaan.

Wachtwoord wijzigen

Wijzig uw gebruikersnaam

Helaas is het niet mogelijk uw gebruikersnaam na registratie te wijzigen

Het annuleren of deactiveren van uw account

Natuurlijk zien we u liever niet gaan. Maar als u uw account wilt annuleren of deactiveren, kunnen we u daarbij helpen.

Neem contact met ons op om uw account te deactiveren of annuleren.

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

593391206, WEST SIDE