VisualGPS: De nieuwste creatieve trends

Blijf op de hoogte van alle creatieve trends. Onze rapporten worden ondersteund door data en bevatten handzame inzichten die uw content en campagnes naar een hoger niveau zullen tillen. Zo maakt u echte impact bij uw klanten. Bekijk VisualGPS regelmatig omdat we constant bezig zijn met onderzoek naar de verwachtingen en gevoelens van klanten en hoe die invloed hebben op de beelden die de juiste snaar bij hen raken.

Het nieuwste

Vriendschap en gemeenschap op oudere leeftijd › Vriendschap, gemeenschap en verbondenheid zijn de geheimen van goed ouder worden. Deze worden prachtig in beeld gebracht in drie nieuwe shoots van de makers Fly View Productions, FG Trade Latin en The Good Brigade. Van spontane momenten van geklets en gelach tot rustigere scènes van kameraadschap, elke opname weerspiegelt de schoonheid van samen ouder worden.
(Mannen redden het wel) met een beetje hulp van mannelijke vrienden › Slechts in 4% van de populaire marketingvisuals zijn mannelijke vriendschappen te zien. Ontdek het belang van 'bromance' en de waarde ervan voor consumenten.
Private Banking: vermogensvisuals › In tijden van economische onzekerheid zijn stabiliteit, duurzaamheid en nalatenschap in beeldmateriaal essentieel. Hoe kunnen private banks deze waarden effectief visueel overbrengen?
Energie: drijvende kracht achter verandering › Energie gaat niet alleen over de energievoorziening in ons leven, maar ook over het beschermen van ons milieu en onze gezondheid. Hoe kunnen energiemerken de kracht van visuele verhalen gebruiken om een betere band op te bouwen met de consument van vandaag?
VAE Spotlight op financiële beelden › De VAE is op weg naar een cashloze toekomst. Dit biedt merken nieuwe mogelijkheden om deze veranderingen op een authentieke, herkenbare en menselijke manier weer te geven.
Het in beeld brengen van de volgende lichting zwarte leiders › Er ligt een kans voor merken om het leiderschap van zwarte Britten in beeld te brengen en tegelijkertijd de geschiedenis te erkennen die de cultuur definieert.
Bekijk meer creatieve trends
Mentale gezondheid in beeld brengen › Oct 9, 2025 Deze serie multimediavisuals van Richard Drury bevordert begrip en empathie voor geestelijke gezondheid.
Het platteland opnieuw in beeld brengen: nieuwe visuals van het plattelandsleven in de VS › Oct 8, 2025 Een initiatief om het vertellen van visuele verhalen over het plattelandsleven in de Verenigde Staten opnieuw vorm te geven.
Geld, middelbare leeftijd, en vrouwen van de Generatie X › Oct 7, 2025 Uit de VisualGPS-analyse van Getty Images blijkt dat jongere Europese vrouwen drie keer vaker worden gezien in de merkcommunicatie van deze sector dan vrouwen uit Generatie X. Daardoor worden oudere vrouwen vaak buiten het gesprek over financiën gehouden. Lees verder en ontdek hoe financiële communicatieprofessionals een unieke kans hebben om met de juiste beelden een diepere band met deze doelgroep te creëren.
Verken alle onderwerpen

VisualGPS in de actualiteiten