De Disrupt Aging®-collectie

Getty Images en AARP, de grootste onpartijdige non-profitorganisatie van de Verenigde Staten, die zich erop toelegt om Amerikanen van 50 jaar en ouder zelf te laten kiezen hoe hun leven er bij het ouder worden uitziet, laten met trots de nieuwe collectie zien die het ouder worden in een ander licht zet. Hoewel oudere mensen een steeds drukker leven hebben, worden ze vaak afgebeeld als eenzame en afhankelijke mensen, of mensen die wel genieten van het leven, maar alleen relaties hebben met mensen van hun eigen leeftijd. Maar liefst 80% van de mensen van 50 jaar en ouder zegt dat ze door marketeers worden gestereotypeerd. Getty Images en AARP willen dit veranderen door een collectie beelden vrij te geven die een authentieker beeld geven van het ouder worden.

De Disrupt Aging®-collectie lanceert met meer dan 1400 beelden waarop alledaagse momenten te zien zijn die helpen om stereotypen te doorbreken en vooroordelen over het ouder worden de mond te snoeren. Hoe kunt u hieraan bijdragen? Licentieer de beelden voor uw volgende campagne en kijk regelmatig op de website, want de collectie wordt steeds groter.